دغدغه داشتن فالوور های بیشتر در اینستاگرام

مسئله ای که پس از ایجاد یک صفحه در اینستاگرام ذهن کاربران این شبکه را مشغول میکند افزایش اعتبار صفحه خود است. یکی از راههایی که برای بالا بردن اعتبار یک صفحه در اینستاگرام استفاده میشود افزایش میزان فالوور های صفحه است. هر اندازه فالوور های یک صفحه بیشتر باشد، صفحه ارزش بیشتری خواهد داشت. اما سوالی که در ادامه این مطلب به جواب آن خواهیم پرداخت این است که به چه وسیله ای میتوان فالوور بیشتری به صفحه خود جذب کنیم.

[tm_spacer size=”lg:15″] [tm_spacer size=”lg:15″]

1.یک پروفایل خوب چه ویژگی هایی دارد:

نوع پروفایل شما (عادی و یا تجاری) اهمیتی برای مخاطبین شما ندارد. ولی حتما با صفحاتی در اینستاگرام برخورد کرده اید که با اینکه فعالیت اقتصادی انجام میدهند ولی هیچگونه اطلاعات تماسی برای مخاطبین خود در صفحه قرار نداده اند. بهتر است اگر در صفحه خود فعالیت تجاری انجام میدهید از نمایه کسب و کار استفاده کنید. با استفاده از پروفایل های تجاری میتوانید بازخورد های خوب و آمار های مناسبی برای ادامه فعالیت خود از طرف مخاطبینتان دریافت کنید.

[tm_image align=”center” image=”5571″]
[tm_spacer size=”lg:20″]

2.چیدمان صفحه اینستاگرام

نمای کلی صفحه شما، چیدمان پست ها و استوری ها اولین چیزی است که مخاطب پس از ورود به پروفایل شما مشاهده خواهد کرد. نمای کلی صفحه شما، حکم ویترین یک مغازه را خواهد داشت. هر اندازه طراحی رنگ ها و نمای کلی پست ها و استوری ها زیباتر باشد، مخاطب میل بیشتری برای گذران وقت در صفحه شما خواهد داشت. در استوری هایی که هایلایت میکنید از کاور استفاده کنید.

[tm_spacer size=”lg:15″] [tm_spacer size=”lg:15″]

3.همکاری متقابل در اینستاگرام

اگر در صفحه اینستاگرام خود در زمینه خاصی فعالیت دارید صفحاتی که در حوزه فعالیت شما هستند را دنبال کنید و سعی در همکاری و ایجاد ارتباط با آنها داشته باشید. میتوانید در دایرکت با آنها به تبادل نظر بپردازید. در صورت تعامل با صفحات هم حوزه خود و استفاده از هشتگ های مشترک میتوانید در لیست پیشنهادات مخاطبین آنها قرار بگیرید.

4.استفاده از عنوان در پست ها

یک تصویر و یا ویدئو زمانی که همراه با یک عنوان باشد کشش بیشتری برای مخاطب ایجاد میکند. استفاده از عنوان های جذاب در ابتدای ویدئو ها و عکس ها در یک صفحه نقش مهمی در جذب مخاطبین بیشتر دارد. همچنین میتوانید قسمتی از کپشن خود را در پست قرار دهید و با نوشتن یک کپشن خوب مخاطب را به فالو و لایک دعوت کنید.

5.استفاده از هشتگ

دسته بندی موضوعات با استفاده از هشتگ های مناسب به شما کمک میکند در دایره وسیع تری از کاربران و به صورت هدفمند فعالیت داشته باشید. باید قسمتی از کار شما پرداختن به هشتگ های پر بیننده در زمینه فعالیتتان در اینستاگرام باشد. یکی از راه های پیدا کردن مخاطبینی که در فضای شبکه اینستاگرام به دنبال خدمات شما هستند استفاده از هشتگ است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به مقاله کار با هشتگ در همین سایت مراجعه کنید.

[tm_spacer size=”lg:15″] [tm_spacer size=”lg:15″]

6.برقرار کردن ارتباط با مخاطبین در پست

میتوانید موضوعاتی را در پست ها و استوری های خود مطرح کنید و برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنید. نظر خواهی کردن و همکاری با مخاطبین از دو جهت فایده دارد. اولا میتوانید از بازخورد فالوور های خود در این پست استفاده کنید. ثانیا اگر موضوع مطرح شده مفید باشد، احتمال دارد کسانی که این پست را مشاهده میکنند، صفحه شما را دنبال کنند.

7.از شبکه های دیگر استفاده کنید

میتوانید برای معرفی صفحه خود در سطحی وسیع تر از شبکه های اجتماعی دیگر مثل تلگرام و واتساپ و یا از وب سایت خود برای این کار استفاده کنید. استفاده از شبکه های مختلف به شما این کمک را خواهد کرد که محتوا و مطالب صفحه اینستاگرام خود را به کاربرانی که در این شبکه نیستند هم معرفی کنید. بعنوان مثال در فروم ها، انجمن ها و گروه هایی که از مسائل مختلف بحث میشود، میتوانید بحث های مرتبط با محتوای خود را پیدا کرده و برای پاسخگویی لینک صفحه خود را ارائه دهید.

[tm_spacer size=”lg:15″]
مدیر گفت:

امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 5

دیدگاه کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *