مقدمه ( افزایش بازدید اینستاگرام )

حتما در هنگامی که در اینستاگرام وقت میگذرانید و صفحات مختلف را طی میکنید، به پست هایی برخورد کرده اید که در نگاه اول نظر شما را جلب کرده و بر روی آن تپ میکنید تا آن را به صورت کامل ببینید. روش های مختلفی برای بهتر دیده شدن پست ها در اینستاگرام هستند که میتوان برای بازدید بیشتر از پست و صفحه استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بیان این روش ها و نکاتی درباره ویژگی های یک پست پر بازدید بپردازیم.

[tm_spacer size=”xs:5;lg:10″] [tm_spacer size=”xs:5;lg:10″]

طراحی تصویر در اینستاگرام

با توجه به تم برنامه اینستاگرام و الگوریتمی که برای آپلود تصاویر بکارگیری میکند، نکاتی را باید در طراحی عکس هایی که استفاده میکنیم رعایت کرد. اولین نکته مشخصات تصویر است، مشخصاتی مثل نسبت تصویر، مود عکس و میزان بیت تصویر. نسبت استاندارد در نمایش تصاویر 1350*1080 پیکسل (5*4) است. تمام تصاویری که در این برنامه آپلود میشوند در این نسبت با مود SRGB و به صورت 8 بیتی نمایش داده میشود.  پس برای این که تصویر به صورت کامل و بدون زوم شدن و بریده شدن و یا تغییر در رنگ، نمایش داده شود، با استفاده از برنامه های ویرایش عکس مثل فوتوشاپ میتوانید این ویژگی ها را برای تصاویر خود لحاظ کنید.

[tm_spacer size=”xs:5;lg:25″]

طراحی رنگ در اینستاگرام

همانطور که در بالا بیان شد تم برنامه اینستاگرام سفید است و برای نمایش بهتر تصاویر به صورت کامل، بهتر است در زمینه تصاویر خود از رنگ های گرم استفاده کنید. استفاده از رنگ های گرم بخصوص زرد در پست ها به دیده شدن پست در صفحه سرچ کمک زیادی میکند.

بهتر دیده شدن ویدئو در اینستاگرام

برای اینکه ویدئوی مورد نظرتان در بین پست ها بهتر دیده شود با استفاده از برنامه های ویرایشگر موضوع ویدئو را با یک عکس در اولین فریم ویدئو نمایش دهید. این کار علاوه بر جلب بیشتر بیننده باعث ایجاد آمادگی در مخاطب برای دیدن محتوای پست شما میشود.

نکته علاوه بر این نکات که غالبا در زمینه طراحی برای پست بیان شد استفاده استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح و اصولی به بهتر دیده شدن پست های شما کمک خواهد کرد.

[tm_spacer size=”xs:5;lg:10″]
مدیر گفت:

امتیاز بازدید کننده: ستاره ها 5

دیدگاه کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *